gunting dan gam | Cik Siti

Thursday 6 December 2012

gunting dan gam

assalamualaikum....

tajuk entry "gunting dan gam" bukan gunting batu kertas ye......

nak tau kenapa aku pilih tajuk tuu?????
sebabnya adalah...hari ni (rabu) aku pergi Queensbay Mall, Penang.......untuk beli stock DAISO charcoal mask.....seriously da sebulan kot aku tunggu nak beli.....aku pergi tadi, still tak ada lagi stock...hurm...sabar je la......

yes, aku pi Queensbay Mall untuk beli DAISO charcoal mask tuu ja kot....tetiba tak ada plak....
lepas pergi DAISO, aku singgah la kat POPULAR untuk beli gunting dan gam (memang kat kepala batas ni tak ada gunting dengan gam pun...=_=" <--- jangan percaya ya)

beli gunting dan gam sebab aku kena buat bookmark untuk nak bagi kat guest and also judges.....sebab esok aku dengan kumpulan aku kena buat presentation.......dan nasib baik la bookmark tuu sempat siap malam ni jugak,....bersengkang mata jugak la...dengan penat pergi Queensbay Mall pun tak abes lagi ni.....

aku buat 15 keping ja....buat asalkan ada sudah...tak payah bagi kat semua orang pun...hehe....


tema kitaorang OBESITY.....and the title that we choose is 
"STOP it or your life STOPS"

and kat belakang every bookmark tuu ada quotes pasal obesity....

aku buat semampu aku la.....seriously simple sangat....tapi ni kira ok la untuk permulaan dan untuk masa 3 hari....huhu...btw, semua by hand k....tulisan segala aku tulis sendiri...tak print or photostat pun....

2 comments:

  1. hye2, blogwalking here,

    jom singgah blog saya pula :)

    ReplyDelete
  2. tema tu terbaik..
    sebab kes obesiti semakin meningkat..
    ehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...