scared damn much... | Cik Siti

Tuesday 7 June 2011

scared damn much...

assalamualaikum and a very good evening...
the things that make me scare the most...

1. aku takut tengok budak2 laki zaman sekarang....plus budak2 perempuan juga....sebab??
sebabnya budak2 sekarang da pandai amik dadah segala....si laki menjual....si perempuan membeli...tak cukup duit, serah maruah diri....(ini bukan dalan tevee ja ka....kat kolej aku tuu ramai da budak2 macam ni....)
macam da tak da perasaan malu...

2. result aku la..result repeat aku will be announce this friday...serious so scared...

3. ghost??? no la....takut kat hantu takkan lebih daripada aku takut kepada Allah SWT....
perkataan hantu dalam kamus hidup aku macam da pupus....(tak dak masa aku nak pikir pasal hantu2 segala ni....busy study..huhu)


p/s : tiba2 aku rasa macam nak nanges...tapi tak tau kenapa....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...