bila cik siti sudah penat.... | Cik Siti

Saturday, 25 June 2011

bila cik siti sudah penat....

assalamualaikum and selamat malam....
entry ni sepatutnya cik siti publish semalam....tapi oleh sebab terlampau letih, so aku post hari ni la...actually hari ni pun aku penat jugak.....apa yang kau buat cik siti oii sampai penat sangat ni????????????
semalam aku baru pindah umah....angkat barang 2 3 trip jugak la...damn!!!!!!! sangat2 letih kot semalam....tapi sangat2 berpuas hati sebab aku ada katil baru...so, malam semalam aku tido atas katil baru....serious semalam aku tido mati...hehe....sengal2 badan pun tk ilang lagi.....haish....pastu tadi, aku dengar kata kitaorang akan berpindah ke Kulim plak......OMG!!!!!!!!! gila arh....pindah sebelah hostel pun da penat tahap gaban...ni kan plak pindah kat kulim yang terletak beberapa puluh kilometer dari hostel......T_T........

hari ni plak aku letih sebab semalam punya letih pun tak abes lagi, di tambah dengan letih hari ni....hari ni pi kelas kul 7.30 am....abes kelas kul 12 tgh hari....pastu start balik kelas kul 2.30 pm.....abes kul 5.30pm...malam plak aku gi tengok teater Mahsuri.......sangat2 penat....
k la..aku da nak tido......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...