aku keturunan mahsuri? | Cik Siti

Saturday 25 June 2011

aku keturunan mahsuri?

assalamualaikum and selamat pagi....
ni ayah aku punya kerja la....masa aku gi makam mahsuri kat langkawi, dia kata dia keturunan mahsuri....adeyh....
memang la aku punya kampung kat langkawi....tapi tak semestinya aku ni keturunan mahsuri.....tapi apa2 pun aku rasa ayah aku ni main2 ja....tapi dalam hati aku ni dok kata maybe ada la darah mahsuri dalam diri aku.....sebab aku punya nenek, berketurunan siam....who knows?....huhu...apa2 pun keturunan aku, cina, melayu, siam, mamak......banyak gila keturunan aku......hehe....tadi aku search la pasal mahsuri ni....ada orang kata kisah mahsuri yang kita tau tuu tak betul.....and nama mahsuri tuu hanyalah gelaran dia.....and wan aishah (yang mengaku keturunan ke 7 mahsuri) adalah tak benar.....hurm.....macam mana eyh diaorang tau yangw an aishah ni keturunan mahsuri???macam2 pertanyaan dalam kepala otak aku ni.....

1 comment:

  1. WoW! keturunan mahsurii tuu..
    cuba Cik Siti check darah tengok kaler apa..
    mana nak taw betoi ka..
    HEHE

    MySuaraBlog: Beza DATUK dan DATO'

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...