cerewetnya aku~~TELUR | Cik Siti

Monday 20 June 2011

cerewetnya aku~~TELUR

assalamualaikum and a very good evening....
kalau sesiapa yang tak kenal aku, diorang mungkin takkan tau yang aku ni cerewet...da la cerewet, pelik plak tuu.....entry hari ni aku nak cerita pasal telur...apa yang aku kata aku ni seorang yang cerewet.....

kalau aku makan telur rebus.....
aku takkan makan telur kuning....tapi bila ditambah dengan kicap, aku akan makan keseluruhan telur tuu kecuali kulit telur....

kalau aku makan telur mata kerbau atau nama lain dia telur mata sapi.....

yang kuning telur dia still setengah masak, aku akan makan....
tapi kalau telur kuning dia terlebih masak macam ni, sorry to say la...aku takkan makan telur kuning tuu....

pergh...cerewet gila aku......

p/s : telur kuning ni kandungan kolesterol agak tinggi...so jangan la kerap2 makan telur....tapi dia pun ada khasiat yang tinggi....kalau nak makan tuu boleh tapi, jangan la berlebihan.....^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...