memohon kemaafan... | Cik Siti

Friday 17 June 2011

memohon kemaafan...

assalamualaikum and a very good evening u guys.....
aku baru je nak khatam Nora Elena....semua orang da khatam semalam...tapi aku hari ni...apa la cik siti ni.....tak update langsung...haish....aku baru ja dapat broadband hari ni....so aku mintak maaf sangat pasal entry aku yang NI.....aku janji nak bagitau kat korang kan....ha, jap lagi aku bagitau k....stay tuned....aku baru ja abes kelas....huhuh....penat ja.....jap k...aku nak tgk nora elena jap......


ok, setelah selesai aku menonton Nora elena kat TV3 online....aku nak sambung apa yang da tergantung...haish...memang gantung tak bertali la aku punya entry yang lepas...hehe...sorry ya....apa yang aku happy sangat minggu lepas?????????????????????????????????????????????????????
maybe korang da tak engat kot sebelum ni aku ada cakap aku kena repeat paper....berapa paper aku kena repeat??? 6 paper aku kena repeat..bukan sesuatu yang sikit ok.....aku just ada 3 minggu ja untuk study....crazy kan?...hahaha,....first time dengar result tuu memang ternganga gak la....gila kot 6 paper nak kena cover untuk 3 minggu.....so, aku decide nak repeat year ja...sebab aku tak confident with myself.......1 paper kena bayar RM200....so, korang kira la berapa aku nak kena bayar untuk repeat 6 paper tuu..ala, tak payah kira la....biar aku bagitau ja....RM1200!!!!!!!!!! gila bapak mahal....boleh beli iPhone sebijik....haish....


then, selepas 3 minggu aku tunggu...then EXAM!!!! pastu 3 hari lepas exam...i've got the RESULT!!....haha...aku pass.....alhamdulillah.....just cant believe it.....tapi itu adalah kenyataan....so, sekarang da seminggu aku jadi 2nd year medical student...seriously aku la paling happy among others.....diaorang kata aku pecah record....sebab. sebelum ni senior2 aku yang lepas pun dioarang repeat 4 paper...aku sampai 6 paper...serious, proud sangat2......satu hari aku senyum macam kerang busuk.....(walaupun aku tak makan kerang).....

p/s: aku tak meniru k masa exam.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...