aku dilamar.... | Cik Siti

Sunday 5 June 2011

aku dilamar....

assalamualaikum dan selamat malam....

"disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga...."

ngeh2...apa yang aku merepek malam2 buta ni....berbalik kepada tajuk asal.....aku dilamar...oleh siapa?? itu nanti aku bagitau k.....memandangkan aku balik cuti kat rumah....tapi exam still tak abeh lagi...nanti hari selasa baru la habis sepenuhnya......adik2 aku semua cuti...except my 2nd sister, dia ada kelas.....memandangkan da masuk matrik, so dia kena la p kelas masa budak2 sekolah tengah bercuti...(padan muka ang siti...dulu aku da rasa....sekarang ang plak...) kejam siot aku ni....hahah..(sebelum tuu, aku nak bagitau, adik aku pun siti...and my family call her siti...so dun get confused k....)..(dalam reality aku tak la sekejam tuu)....berbalik kepada cuti sekolah....so, ramai la orang buat kenduri....dok tengok kat area rumah aku ja, ada la 2 3 bijik umah ada khemah.....dalam hati dok kata 'bila la aku nak kawen ni'....

nak tau tak al-kisah aku kena lamar tuu??? ok, mula2 nya macam ni...................



"mah, tuu ada surat banyak untuk mah tuu....cuba p tengok"
aku pun dengan lemah gemalai p la buka almari...sedang aku mengelebek surat2 yang bertimbun dalam tuu, tiba2 aku jumpa surat aku....bukan satu...tapi empat.....sapa la yang admire aku ni...(dalam hati dok kata ada orang suka kat aku....gila perasan aku ni)....aku cuba la mengelebek sampul surat tuu.....cis, dari SEGi College and KLMU...adeyh...yang SEGi College antar sampai 3 surat apa cer???????????
aku pun buka la surat tuu....

"Tahniah , anda telah dijemput untuk menghadiri taklimat di sekian sekian alamat untuk program diploma kejururawatan"

watahek!!! aku bukannya lepasan SPM da!!!!!!!!!!! and aku da sambung belajar degree da pun...haish....dulu ada orang kolej dari mana ntah call....bukan sekali dua..tapi banyak kali gak la....sekarang surat plak....apa la yang depa dok berkenan sangat kat aku ni....kot la nak mai meminang ka apa ka...buat suspen ja....

kepada kolej2 di luar sana...saya sangat2 la berterima kasih kepada anda sekalian kerana mengambil berat terhadap pengajian saya.....tetapi saya nak bagitau la sikit....saya da sambung belajar...dan saya mengambil SPM pada 2008...so bermakna sudah 2 tahun saya meninggalkan dunia persekolahan...dan saya berharap sangat2 anda2 sekalian tak payah la call ataupun hantar surat atas nama saya...kerana ia hanya membazir duit anda telefon saya dan juga membeli setem yang agak mahal......

(ang ni cik siti oi, macam la depa ni nak baca blog ang.....ang ingat ang ni sapa???)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...