dedicate to my adek2.... | Cik Siti

Thursday 9 June 2011

dedicate to my adek2....

assalamualaikum and a very good night....
first of all i want to ask u all something.....KORANG SAYANG TAK ADEK2 KORANG??????????????
tipu la kan kalau tak sayang adek korang.....yang tak sayang tuu memang tak dak hati perut jantung paru2 and intestine la kot....senang cita, orang tuu ALIEN.....haha....sebab apa korang tak sayang kat adek2 korang?? sebab korang kena mengalah dengan diaorang?? sebab diaorang selalu cari pasal dengan korang?? like a little devil?? hahah...actually aku pun pernah rasa cam tu....sebab aku ni sulong....dari kecik lagi aku ja yang selalu kena buli dengan adek2 aku....aku benci diaorang...tapi satu hari ni, ada orang tanya aku...'tak sayang ka kat adek?'
aku tak boleh nak kata tak sayang....sebab deep inside my heart, aku sayang sangat2 adek2 aku ni.....biarla aku kena mengalah sampai aku tua....tapi my adek2 are more important....pernah sekali tuu mak aku marah adek aku yang bongsu.....tapi aku yang menanges...adeyh....aku kesian kat adek aku tuu....and pernah aku rasa nak quite study medik and nak apply jadi cikgu kat skola adek bongsu aku tuu....sebab pernah satu hari tuu dia kena buli dengan classmate dia....aku rasa macam nak penampor ja budak tu....DUN MESS UP WITH MY ADEK2 OK!!!!if u mess up with my adek2, u will mess up with me to0!!!!!!kesian my adek....aku sekarang ni, bila tengok budak lelaki yang tembam, mesti aku teringat kat adek aku tuu....he is my only brother......nak tengok tak gambar dia....


damn!! he is bigger than me.....haha....love u my youngest brother....

ni plak adek aku yang number 3....

yang ni plak adek aku yang 2nd....dia ni selalu amik permainan aku masa kecik2 dulu...semua barang aku semua dia nak..haish....


TAPI APA2 PUN YANG ADEK2 AKU BUAT KAT AKU, AKU TETAP SAYANG DIAORANG....


2 comments:

  1. Zwan pown sayang jugak adek2 zwan tp zwan x suka tunjuk sayang zwan tu. HEHE

    MySuaraBlog: Top 10 Carian Google Oleh Rakyat Malaysia Pada Bulan Mei

    ReplyDelete
  2. hang suka buat lawak noh masa menulis.. quit jadi quite... grammar hang.. haha.. ct ct.. comei sunggoh hang ni.. ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...