I'm Back | Cik Siti

Sunday 15 November 2015

I'm Back

Assalamualaikum

Fuuhhh Fuhhh (tiup habuk dalam blog). Lama jugak ye Cik Siti menyepi. Like seriously almost 4 months kot.

Ke mana menghilang?

Since masuk sem baru masa bulan July hari tu, kolej aku dah menghadkan penggunaan internet. So, college's wifi user like me memang rasa effect yang sangat teruk la. 1GB ja kot. Lepastu internet slow. Aku buka FB and tengok video-video yang berdurasi tak sampai 5 minit pun dah kena 10% dalam masa sehari. Disebabkan benda macam tu la aku jarang sangat on laptop. Kecuali ada assignment.

Lagi satu, aku busy dengan study. Subject sem ni agak tough. Dengan assignment bertimbun. Lecturer-lecturer aku ni jenis suka bagi assignment dekat-dekat nak final nuh. Dengan nak study nya lagi. Berpeluh gak la nak siapkan.

So sekarang nampak tak, kenapa blog aku sangat berhabuk dan jugak laptop aku. Memang berhabuk teruk dah ni. Now aku dah cuti. Cuti 2 bulan kot. InsyaAllah akan update blog hari-hari.

By the way, did u miss me? hahaha.

Ok la. Nanti pulak update. Just nak inform kat korang yang aku tak pi mana-mana pun. Ada ja. Cuma banyak kekangan yang dihadapi untuk menulis blog.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...