Malaysia Public Holiday 2015 | Cik Siti

Monday 22 December 2014

Malaysia Public Holiday 2015

Assalamualaikum

Demam apa ntah aku hari ni beli planner. Sebelum ni tak dak pun nak beli benda ni. Tapi bila sejak kebelakangan ni dok tengok Youtube memanjang pasal masuk college ni, terus teringin nak beli planner.

Selama ni aku just ambil ja planner yang dapat free. Disebabkan tak reti nak guna, terus dibiarkan kosong sampai akhir tahun. =P

Bila dah tengok youtube ni, baru la tau cara-cara nak guna planner (lame sangat kan). Sebab apa aku teringin? sebab bila tengok mat2 salleh dok decorate depa punya planner, aku pun teringin la nak buat macam tu. Tetiba mood kreatif datang. Kalau tidak, malas gila nak decorate bagai ni. Hee

Ha, executive planner lagi tu...ko jangan main-main. Hahah...padahal harga dia bawah RM10 ja pun.


Bila dah beli, mesti la nak isi planner tu. Aku mulakan dengan Public Holiday dulu. Sapa tak suka cuti kan. So, isikan dengan cuti yang memang confirm akan cuti.


Teringat masa kat MRSM dulu, tengok takwim semata-mata nak count down untuk balik rumah. Hahah. Lagi seminggu nak balik, dah start packing barang. Hehehe

Benda-benda penting la aku akan masukkan dalam planner ni. Contoh macam exam ka, BIRTHDAY AKU ka kan. Mesti la penting benda-benda cenggini. Disebabkan aku tak dapat lagi student timetable, so aku tak isi lagi la benda-benda macam exam, kelas whatsoever tu. Biarkan blank dulu. Nanti dah dapat, baru la isi.

So now, planner aku masih boleh tahan bersih lagi. Tak ada lagi decoration yang melampau. Setakat page sticker tu ada la.

Nanti bila dah bertampal-tampal, aku akan tunjuk balik. ^^

SELAMAT MALAM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...