Bilik Untuk Disewa | Cik Siti

Thursday, 11 December 2014

Bilik Untuk Disewa

Assalamualaikum

Lately aku ni agak emo sikit. Sapa buat silap sikit dengan aku, mula nak marah. Mula la nak menangis. Huhu.

Sekarang ni debaran makin terasa. Damn! dah umur 23 tahun dah pun, takkan nak homesick lagi. Haish. Ni semua gara-gara nak sambung belajar lagi 1 bulan. Memandangkan aku tak dak benda nak buat, so aku saja la gatal tangan mencari bilik sewa kat area tempat aku belajar tu.

Cari kat Mudah.my. Korang tau apa yang aku jumpa?


Benda ni ha. Tulis Bilik alor setar, tapi bagi gambar dapur. Ni nak bagi sewa bilik ka nak bagi sewa dapur ? =_="

Kalau yang letak gambar rumah tak pa la jugak. Ini gambar dapur yang kau letak. Abes, biliknya kat dapur kah? Dah la bila scroll ke tepi, tak ada gambar lain dah. Dah macam nak bagi sewa dapur ja.

Tau la dapur kemas pun. Tapi orang nak tengok gambar bilik. Bukan nak tengok gambar dapur.

Dah seperti tulis tajuk karangan "Kes Gejala Sosial" tapi isi karangan tentang "Ouh, syoknya saya bershopping bersama teman lelaki saya"

Ha, nampak tak di situ. Tak kena langsung. sight*

p/s : aku ni ada penyakit anxiety sikit....padahal benda nak masuk belajar ja pun....dah pikir itu ini....huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...