toilet = zoo ??? | Cik Siti

Tuesday 13 December 2011

toilet = zoo ???

assalamualaikum and a very good early morning....
tengah prepare nak tido da ni.....(tapi tak rasa macam nak tido pun.....)
toilet kat umah sewa aku ni rasanya da jadi zoo kot.....


dulu suka main zoo tycoon...=P


mula2 pindah dulu ada banyak lipan.....anak lipan..bukan mak pak lipan....so, pakai spray ja...banyak jugak la dapat dalam satu hari....boleh la dia buat goreng kunyit....ahahah......pastu ada sekali tuu pulak, ada lipas....ini mak lipas...bukan anak2......aku pakai spray gak......boleh la buat cicah sambal belacan...rangup......euuuuwwww...........hahhahahahah....pastu, 2 3 hari ni plak ada......
--
--
--
--
sebijik macam ni

hari first tuu naseb baik la kawan aku ada....dia tolong buangkan kat luar......tadi pagi masa nak gi kelas, dia ada lagi...haish......aku yang muka baru bangun tido terus jadi segar bila tengok katak ada dalam toilet......errr, macam mana nak buang katak ni??? takkan aku nak spray gak macam aku spray lipan ngan lipas.....ini KATAK la......

sekarang da tak da katak kat dalam toilet...ntah pegi mana.....walaupun da tak da,....tapi setiap kali aku masuk toilet, aku rasa macam ada benda ja dok atas kaki aku ni...pastu dok melompat lompat.......grrrrr....geli2.......

k la.....nite2 guys n girls.....see u tomorrow...insyaAllah i will post a new entry for 'santapan' u ols....=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...