perihal ais krim GORENG | Cik Siti

Wednesday 21 December 2011

perihal ais krim GORENG

assalamualaikum and a very good evening....
guys n girls, do you ever eat AIS KRIM GORENG???or what should i called FRIED ICE CREAM....hahha....ye ke???ais krim goreng ni klau tak silap aku, da lama famous....cuma aku ni ja belum pernah try...sebab aku rasa benda tuu PELIK....FREAK!!!!...sebab tuu tak makan....tapi ada sekali tuu, aku try jugak makan......tuu pun sebab member kata sedap sangat2...so, makan la......
begini lah bentuknya

masa 1st makan tuu, rasanya harga dia lebih kurang RM2 kot......tapi semalam aku pergi PESTA PENANG, aku jumpa la benda ni.....masa tuu punya la nausea sangat2 selepas naik ride2 kat situ, so tekak teringin nak makan something, da alang2 jumpa benda ni, so beli la......nak tau tak harga dia berapa????
RM2.50 sekeping bulat tuu....damn!!!!

mahal siot...padahal, luar dia roti biasa je pun....klau aku nak buat pun boleh (cuma aku malas je)....haish...mahal2....


p/s : nanti aku upload pic2 pegi pesta and also wanna try to make ais krim goreng by myself...if jadi, aku post entry untuk ais krim goreng buatan sendiri....hehehhehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...