seminggu berlalu... | Cik Siti

Friday 30 December 2011

seminggu berlalu...

assalamualaikum and a very good evening.....
it's been such a long time i've been disappearing.....(sengal....baru seminggu kot)....apa yang terjadi last week???

my parents anniversary......exam -_-.......

study...study and study.......o_o

ni white coffee...baru minum setengah gelas....kepala da pening.....masa aku minum kopi ni, aku tido pukul 6 pagi......da serik nak minum kopi da lepas ni......


ni la yang aku order time celebrate my parents anniversary.......salmon terriyaki......ikan dia gila bapak punya besaq.......kalau makan banyak2 muak kot....but, berbaloi la dengan harga dia pun -_-

ni budak yang terpaksa study ngan aku sekali....kesian katanya sebab aku hari2 mintak nak duduk sekali.....err....kalau tak ikhlas baik tak payah......aku pun tak mau la......bukannya boleh study pun......haish.....

last picture i want to share.....

hopefully dapat kawen awal....and dapat menerima tanggungjawab seorang isteri...=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...