shock! | Cik Siti

Wednesday 3 August 2011

shock!

assalamualaikum and a very good afternoon....
tadi masa aku bangun, tengok mendung ja....ingatkan baru kul 9 pagi...pastu pelik sat, awat alarm aku tak bunyi (padahal da tutup awal2 tadi)...haish.....tengok jam sat kul brp da...sempat tak lagi klau aku nak tido sat.....
jam aku menunjukkan pukul 1.05...
still blurr...pagi lagi ka?? awat da terang semacam ja kat luar tuu??
haish....
lepas tersedar dari lamunan,

da pukul 1 tengah hari la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nak pi kelas pun da tak sempat....sbb kawan aku balik membawa berita bahawa kelas petang di awalkan...so diaorang da abes pun kelas......-_-....aku apa lagi, ingat nak sambung tido balik la...memandangkan kepala aku sangat2 la pening disebabkan oleh tidur yang overdose, maka aku pun decide nak gi mandi....perghhhh...segar kot lepas mandi....sejuk gila air dia....huhu.....

sekarang, selesai suda aku bercerita....aku nak study jap....next week ada exam lagi......

" my life full with exams "
" tuu la..tinggal lagi kat negara yang based on exam oriented "


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...