shawl / pashmina / selendang / hijab | Cik Siti

Sunday 28 August 2011

shawl / pashmina / selendang / hijab

assalamualaikum and a very good evening....
aku baru ja khatam 10 video tutorial pakai shawl....ni semua gara2 da nak raya.....so, aku menggeledah semua cara pakai shawl..sebab aku tak mau masa raya nanti nmpk selekeh and nampak uncomfortable......memandangkan umah adik beradik aku ni banyak....so, tak nak la pakai shawl yang panas.....
lepas tengok video2 tuu, aku nak bagi komen sikit la....

1 - tolong la masa intro tuu jangan terlalu lama....video tuu panjangnya 4 minit.....intro da 2 minit....so, half of the time.....nak pakai tuu kejap je....so, jangan lelama sangat intro tuu sebab most of the tutorial to wear hijab is the same..... " u need a hijab...pin....bla bla"

2 - tolong consider sama how it look at the infront or at the back after wearing the hijab......ESPECIALLY at THE BACK la.....sebab kebanyakkan tutorial yang aku tengok, and aku try pakai.....kat belakang tuu singkat sangat la....macam pelik plak....

3 - sesiapa yang rasa suara dia perlahan macam cakap dalam kelambu tuu, tolong la letak subtitle kat bawah....sebab aku langsung tak paham apa yang korang merepek...aku just follow je apa yang korang buat...agak bosan sikit....

ok...tuu je kot aku nak komen......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...