result da kuar....woohoo | Cik Siti

Tuesday 2 August 2011

result da kuar....woohoo

assalamualaikum and selamat tengah hari.....
oii orang kampung, result cik siti da kuar la.....result apakah??? result exam ari tuu la.....actually aku FAILED....


so so what, i'm still a rock star...i got my rock moves....and i dun need u....

damn.....bukan lagu tuu la....heheh...

macam la aku kesah sangat result EOM ni....aku just wish, to get to 3rd year for next year suda la...aku tak mintak pun result EOM aku ni A or whatever...klau dapat A or lulus sekalipun result EOM ni, tak semestinya boleh masuk 3rd year......

balik umah tadi, aku mencari sos cili....ok fine, i'm not fasting because ABC (Allah bagi cuti).....damn!!!!!! sos cili aku da abes?????????? WTH...sos cili yang aku baru guna 2 3 kali da abes!!!!!!!..apakah semua ini????????????????????????????????? mau tak mau, aku kena la makan roti + telur = kembang tekak aku.....siyes...langsung tak dak rasa.....aku tak kesah la kalau korang nak guna sos cili mahupun apa2 ja barang aku....tapi at least, rasa2 da nak abes, tolong la beli....ni time aku terdesak nak pakai sos cili, tup tup abes....mau tak bengang.....yang on da way nak abes aku tengok kicap aku.....tuu pun aku baru pakai 2 3 kali gak.....kalau kicap aku tuu abes, memang aku sound sorang2....jangan sampai aku kena label barang2 aku suda la...ataupun, aku beli barang2 aku, aku simpan je dalam bilik....nak makan nasik, amik kicap and sos dalam bilik macam aku buat kat milo aku....aku letak je milo dalam bilik...nak bancuh, baru aku kuarkan pack kecik2 tuu...haish...susah betul la korang ni....korang dapat MARA, so, consider sama la aku ni yang private.....yang nak makan pun kena korek2 tabung tuu...kalau aku pinjam barang korang pun, aku still consider...kalau aku pakai sampai abes, aku akan beli balik.....

p/s : sebab tuu aku susah sangat nak bagi orang pinjam barang aku....semua sebab ni la....sekali bagi, sampai abes kau kebas....bila aku nak pakai, aku kena beli lagi...pastu abes lagi....macam tak guna ja

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...