aku rindu nak baca Al Quran... | Cik Siti

Thursday, 4 August 2011

aku rindu nak baca Al Quran...

siyes weyh...baru 6 hari aku tak sentuh Al Quran..aku da rindu gila nak pegang...nak baca......korang yang da lama tak baca tuu tak rasa rindu ka???baca Quran ni akan menenangkan jiwa.....siyes, aku tak tipu la.....bahkan aku yang tak leyh baca tapi aku just dengar ja kat youtube, tenang gila hati aku.....masa jiwa kacau or whatever la yang menyedihkan hati ini, baca la Al Quran...paling tidak pun, dengar la ayat2 Al Quran....^_^
ni salah satu daripadanya....aku baru ja dengar.....rasa nak menitik je air mata ni.,.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...