apa kejadahnya semua ini??? | Cik Siti

Monday, 8 August 2011

apa kejadahnya semua ini???

assalamualaikum and a very good evening...huarghhh
pagi tadi aku ada exam....soalan dia sangat2 tak leyh blah.....dalam banyak2 soalan yang dia boleh buat, kenapa la soalan pasal ECG gak yang keluar???damn!! 
1- define ECG (wattafak)
 electrocardiogram is a transthoracic (across thethorax or chest) interpretation of the electrical activity of the heart over a period of time, as detected byelectrodes attached to the outer surface of the skin and recorded by a device external to the body...
aku pegi jawab electrocardiogram (ECHO)
(lepas abes je exam....member2 dok bincang.....eyh, tak same ke electrocardiogram ngan echocardiogram??? dem!!)
tapikan aku letak gambar ni,
rasa2 boleh tak???

soalan yang bawah2 tuu aku boleh la jugak jawab.....


balik umah, bercadang nak kemas bilik yang macam tongkang pecah...pastu nak baca novel 7 hari mencari cinta....tapi bila da letak kepala kat atas bantal, terus terlentok....mcm orang mengantuk disorongkan bantal...hahhah....bila bangun ja, berpusing pusing kepala ni sebab tidur overdose.....huhu...naseb baek tak tido satu hari...mau batal puasa aku....

p/s : nak makan apa eyh buka puasa nanti??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...