SAHABAT | Cik Siti

Monday 11 February 2013

SAHABAT

assalamualaikum....

korang ada tak kawan macam ni...



1- dia tak pernah pun like atau comment mana2 post atau gambar korang kat FB...tapi dia tau setiap pos korang or setiap gambar yang korang upload.....

2- dia tau bila korang perlukan seseorang untuk mendengar...

3- dia selalu buat korang tersenyum bila msg dengan dia....

4- dia berlainan jantina dengan korang....

5- lepas 3 tahun hanya contact melalui FB, baru dia mintak number fon....

6- aku selesa bila cerita masalah aku kat dia....


korang ada??

yes aku ada kawan macam ni....aku panggil dia SAHABAT....aku kenal dekat Matrik....dia belajar kat Matrik tak habis pun...sebab dapat tawaran masuk ALAM....then kitaorang bawa haluan masing2.....masa dekat Matrik tidak la rapat pun...aku rasa aku rapat dengan dia sebab ayah aku kerja dengan syarikat perkapalan...dan dia pulak selalu tanya pasal ayah aku....

lepas aku abes Matrik, dia selalu ja tegur aku bila dia nampak status aku kat FB macam bermasalah...seriously, caring sangat...dia selalu bagi pendapat...nasihat....

and know what, dia tau nama housemate aku yang sorang ni...tak tau la macam mana dia tau...maybe aku selalu tag nama housemate aku dekat FB kot....and nama housemate aku tuu susah untuk orang ingat...tapi dia boleh ingat...walaweyh! terbaik gila bak ang....hahha

dia tau setiap status aku pos....contoh macam semalam petang..aku pos aku nak keluar pergi jalan2....malam tuu dia ada tanya, "ang bukan kata ang nak pi jalan2 ka petang tadi"....tengok, macam mana dia amik berat....

dia tau pasal aku...dia tau macam mana aku boleh masuk bidang medik ni....2 kali jugak la dia tanya "ang tak menyesal ka amik medik? jauh sangat dari bidang yang amik dulu masa kat Matrik"

seriously, aku langsung tak rasa kekok sembang dengan dia...and da lama tak jumpa dia since Matrik dulu...agak2 dalam 3 tahun jugak la.....

tapi dia da ada GF ok...and we are just friends...


korang ada kawan macam ni? yang lain jantina dengan korang...and dia amik berat sangat pasal korang.....

dia adalah salah seorang daripada jejaka di atas....

THANKS SAHABAT =)

p/s : hope dia tak baca la blog aku ni...heee



2 comments:

  1. macam bermakna je maksud sahabat tu..kadang2 sahabat boleh jadi cinta..so hati2 dengan sahabat yang berlainan jantina...

    ReplyDelete
  2. macam bermakna je maksud sahabat tu..kadang2 sahabat boleh jadi cinta..so hati2 dengan sahabat yang berlainan jantina...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...