BFF yang comel | Cik Siti

Saturday 2 February 2013

BFF yang comel

assalamualaikum....

hye awak2 yang comel.....heee...kelas baru ja start seminggu yang lepas....rasa da tak menang tangan da buat kerja...actually tak dak benda pun yang aku buat....cuma terasa macam penat sangat seminggu yang lepas....maybe sebab mood cuti tuu masih ada....so, kerja pun tak banyak berjalan untuk minggu pertama sem 4 ni....huhu

masa aku cuti seminggu hari tuu, aku ada la hang out dengan member2 aku....jangan korang ingat korang ja ada member...ada BFF...aku pun ada okeh!

ni antara aktiviti aku dimusim cuti semester selama seminggu....heeee


masak spaghetti for my family...heee


pergi wang kelian dengan mak....mak dengan anak sama ja...mata lalat*


with my BFF...comel kan dia...tapi dia berpunya...so jangan nak kacau2 okeh!!!!

pergi makan kat seoul garden dengan budak2 kat gambar bawah ni.....^^


yang ni pulak baru semalam gi makan char ho fan (seriously tak reti nak eja)...nampak tak udang dia?? besar gedabak kan....sebab sayang kalau tak makan...rasa membazir...aku pun makan la 2 ekor udang yang besar gedabak tuu....pastu ce teka apa yang terjadi kat aku malam masa nak tidur????

jenuh (puas) menggaru la kot....gatal abes badan2....hahhahahah...padan muka la kan...dah tau diri tuu tak boleh makan udang, makan jugak....haish....alah, biarlah.....sekali sekala tergaru garu macam monyet tak pa...bukan selalu...heee

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...