Daiso charcoal mask berwajah baru | Cik Siti

Thursday, 21 February 2013

Daiso charcoal mask berwajah baru

assalamualaikum...

korang nak tau tak? Daiso charcoal mask da berwajah baru.....i mean, dia punya packaging.....
sebelum aku gi Daiso tadi petang, aku call la dulu tanya...takut nanti, pergi2 habis stock pulak...tak ke sia-sia ja kalau aku pergi tapi Daiso charcoal mask tak da....huhu

package dia je lain sikit...eh, bukan sikit...banyak la kot...tapi dalam dia masih sama....tak dak maknanya kalau pakai Daiso charcoal mask yang baru ni, muka korang berubah jadi lain ke apa ka....nehi2 k....

nak tengok tak package baru dia?

harga masih sama k...kalau berminat, boleh PM cik siti kat SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...