WTH!! | Cik Siti

Wednesday 23 November 2011

WTH!!

assalamualaikum and a very good afternoon....
tengah hari ni mendung ja....memang sesuai untuk aku tido.....yang menyebabkan aku tak leyh tido adalah.....

pukul 1.30 tengah hari....
kringg kringgg...(actually dis is not my ringtone k.....)
' hello, this is siti fatimah bt. Idris?'
i'm calling on the behalf of DR. B......bla bla bla...

cis...aku ingatkan diaorang kol sebab nak cakap ada barang untuk aku....(dress yang aku order)...adeyh


pagi tadi, ada meeting ngan dean....ok, just to say he wanna announce our result.....cuba bayangkan, kitaorang yang ada 55 orang ni.....dia amik masa 1 jan setengah untuk announce.....sebelum tuu dia dok cita apa ntah....yang aku rasa aku da dengar berpuluh puluh kali setiap kali ada perjumpaan ngan dia.....and as usual, aku failed again...berapa paper tuu, aku tak nak bagi tau,....just wanna keep a secret k...hehe....and believe it or not, dia nak jumpa semua orang yang failed, pukul 1 tgh hari tadi......just imagine that, only 11 student yang past ja.....so around 44 student la dia nak jumpa.....JUST LIKE U SEE US IN RHE MORNING......
memang membazir masa sunggoh la.....klau pagi tadi dia dok berleter panjang lebar yang langsung aku rasa sia2.....better la dia combine skali apa yang dia nak cakap kul 1 tgh hari tadi....kan lebih bagus.....

ada orang cakap, "THE MORE U TALK...THE MORE USELESS IT BECOME..."

so aku pun tak pegi la tgh hari tadi,....sebab aku da rasa da masa last year....memang sangat2 la down bila dengar dia berleter......sampai aku menanges kot.....so, now pun sama gak...apa yang dia da berucap panjang lebar, aku da dengar da last year masa dia announce result.....tuu sebab la 'orang' dia kol aku.....member2 bg tau aku MIGRAINE,err....aku tak bagi tau pun kat diaorang yang aku migraine.....aku just bagi tau yang aku ada hal.....then 'orang' dia tanya, pegi klinik tak....damn!! pegi klinik apa nya.....BINI dia dok sembang...dok gosip lebih drpd kpochi.....yang patient pun kena tunggu hampir sejam untuk dia abes sembang......(BINI dia tuu doktor kat kolej aku)....err.....

how bout u ask ur WIFE to treat her patient first and then baru la advise kitaorang ni....BINI sendiri tak reti nak handle.....ada hati nak suh student be punctual la....meet him on time la....

p/s : aku benci orang yang berjanji tapi tak tunaikan....and i hate being postpone......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...