untitled | Cik Siti

Thursday 3 November 2011

untitled

assalamualaikum and a very good evening....
sapa la pulak yang dok baca entry aku pasal gray baby???? urghhhhhhh...confirm budak2 first year...maybe diaorang ada terlintas kot nak cari pasal gray baby tuu.....sebab masa aku belajar pun, ada hati gak la nak search sebab tuu buat entry psal gray baby...hehhe

actually ari ni aku tak tau nak letak title entry apa......macam tangan ni terkelu sebentar bila nak pilih title....huhu...jap lagi adik kedua aku akan balik dari matrik..so malam ni confirm2 la mak aku akan bawa kitaorang gi makan.....family dinner la katakan...hehehe....

next week da start kelas....apa sal cepat sangat abes cuti ni......-_-  esok my adek2 ajak pegi shopping.....diaorang memang gila shopping...hahaha....(kata dulang paku serpih la cik siti ni )...asal balik berkumpul adek beradik ja mesti kuar shopping....yang tak leh tahan, mak aku support plak tuu.......dulu klau nak kuar umah,susah sangat.....tapi sekarang, bila kitaorang just nak pegi sunway carnivall yang dekat seberang jaya, dia plak yang suggest pegi QUEENSBAY yang dkat island tuu.....perghh...siap nak bagi duit each and everyone of us lagi.......

aku nak cari seluar palazzo macam ni...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...