Rose Cupcakes dan Macam Mana Boleh Terjebak? | Cik Siti

Tuesday 26 May 2015

Rose Cupcakes dan Macam Mana Boleh Terjebak?

Assalamualaikum

For the past 6 months ni, aku ada la buat business sikit. Ni business persendirian ok! Business Rose Cupcakes. Kenapa aku panggil Rose Cupcakes? Sebab specialty nya adalah icing dia ala-ala bunga ros gitu. Ha, so boh la nama Rose Cupcakes. Flavor vanilla dengan chocolate ja.

Macam mana boleh terjebak?

At first my mom nak buat gathering dengan kawan-kawan sekolah dia. So, dia nak bawa la something for them. Aku suggestkan buat cupcakes. Tengok tutorial dalam YouTube macam mana nak decorate cupcakes. Bentuk bunga ros tu yang mendapat perhatian aku. Sebabnya senang and nampak sweet ja.

Aku pun buat la dekat mak aku.


nampak tak dia punya tak jadi bentuk bunga ros tu. Tak pa. First try. Memang la kan. And lagi satu sebab salah beli nozzle. huhu


Now, tengok la aku punya piping skill.
Makin improve kan. Heee









Siap ada yang buat hantaran lagi.

Ok, so sapa2 yang dok area Sungai Petani nak order, boleh la. Free delivery

Price : 25pcs = RM35.
Flavor : Vanilla or Chocolate
Color : pink, purple, blue, green, yellow, brown,  turquoise, coral, orange, vintage pink

Sesapa yang stay area Alor Setar, Penang, nak order and nak delivery, minimum order 200pcs.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...