Maggi Korean Spicy Braised Beef | Cik Siti

Tuesday, 18 November 2014

Maggi Korean Spicy Braised Beef

Assalamualaikum



Maggi Korean Spicy Braised Beef ni flavor terbaru keluaran Maggi. Aku baru ja cuba tadi. Maybe korang dah rasa lama dah kot.



Aku suka tambah telur dalam maggi aku. Telur merah biar pecah, aku lagi suka.

RASANYA?
Fuh, rasanya memang sangat pedas. Bagi aku la. Sebab aku ni jenis tak makan pedas. Habis berair hidung. Hoho. Dalam iklan dia ada tunjuk daging kan. Sebenarnya bila korang masak tu, tak ada daging pun. So, jangan tertipu lah ye. Hee

And dia punya noodle tu pun besar. Lebih besar dari biasa. Nak kata kembang, tak pun. Sebab kalau noodle yang kembang dia rasa macam lembik. Ini tidak. Alah, rasa macam noodle korea la. Dah namanya pun korean kan.

So malam ni mood korean sikit. Baju pun dah pakai ala-ala kimono dah ni. Eh, kimono tu kan Jepun, apa kena mengena ngan korean? Hahah, biar lah, korean dengan jepun kan dekat ja. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...