Annabelle | Cik Siti

Thursday 20 November 2014

Annabelle

Assalamualaikum

Mungkin dah agak ketinggalan kalau nak update pasal cerita Annabelle ni. Tapi biarlah daripada tak ter'update' langsung.

Aku dah tengok dah, korang pun mesti dah. Bagi korang yang belum tengok or yang takut nak tengok cerita hantu ni, boleh la baca review pasal cerita ni. Taip je kat Google Search, terus keluar.

Aku pergi tengok dengan Encik Chef. Memang tak rasa takut pun. Sebab Encik Chef, bila orang terkejut, dia dok gelak. Mood takut pun dah ke laut. Huhu.

Encik Chef tak tengok pun lagi The Conjuring tu. Memang la dia tak paham. Aku pulak yang nak kena jadi pencerita kat dia.

Bagi aku cerita Annabelle ni, ok ja la. Tak ada la nak bagi sampai 10 bintang. Just 5 bintang tu boleh la lagi. Mungkin aku bukan peminat cerita seram kot. Pergi hari tu pun sebab dah bosan sangat tak tau nak buat apa. =_="


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...