kyopropaganda.....anyone knows it?? | Cik Siti

Thursday 5 January 2012

kyopropaganda.....anyone knows it??

assalamualaikum and a very good evening....
start from last year ramai yang naik disebabkan youtube.....perghhh...macam artis suda......
from anwar hadi.....mat luthfi......maria elena....and now, KYOPROPAGANDA....
actually aku baru tau kewujudan kyopropaganda ni.....padahal diaorang ni wujud lama da....(aku ni memang lame la)...huhu...sorry to say la k......tadi lepas aku tengok 3 video daripada diorang.....agak lawak la......aku nak komen....tapi apakan daya, klau nak komen kat youtube kena buat channel apa ntah....disebabkan aku malas nak buat channel tuu...aku just nak komen kat sini je la....hope ada la orang terbaca.....

first of all, aku rasa korang(kyopropaganda) memang tak dak motif la buat video tuu....tapi bila aku da tengok banyak2 video korang...korang memang ada motif disebaliknya....which is make me laugh.....korang memang ada life la......sebab orang yang TAK DAK LIFE ni memang susah untuk ketawa......and also make others laugh......sesapa yang rasa diorang(kypropaganda) ni tak dak life, ask urself first...korang ada life ka.....and one more thing.....kalau korang kata diaorang ni tak da life, tak payah la pegi tengok video diaorang...their videos are for people that have life and want to enjoy it.....so tak kesah la kalau diaorang buat lawak bodoh.....sebab diaorang ada idea yang korang tak dak.....

SINI <----klik benda ni kalau korang nak usha2 diaorang punya video.....wink2 ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...