button bracelet..... | Cik Siti

Thursday 19 January 2012

button bracelet.....

assalamualaikum and a very good morning....
sebelum aku tido...aku nak share2 sikit dengan korang pasal perkembangan terbaru aku.....(like an artist la plak).....kebelakangan ni aku agak penyegan (atau lebih dikenali sebagai MALAS).....last week aku terpikir nak buat business.......nak tau tak apa benda yang aku nak jual???





setakat ni ada 7 orang yang da tempah.....orang2 yang tempah tuu adalah kawan2 adek aku yang berumur 17 tahun.....aku belum plan lagi nak jual online......tengok la kalau ada sambutan....insyaAllah one day i will do it.......(siyesly macam ngan jawab soalan wartawan).....
aku ada masalah sikit.....regarding BUTTONS....memang la aku ada beli butang....tapi choice dia tak banyak.......setakat ni lebih kurang 10 kedai jahit aku pegi semata mata nak cari butang yang cantek2.....tapi mostly tak da.......kalau ada pun agak mahal la........kalau aku beli butang yang mahal, so bracelet tuu pun akan jadi mahal la.....kalau tak, tak balik la modal........
and aku nak tanya, sesapa yang tau kat mana aku boleh beli butang2 secara borong and harga dia berpatutan and also cantek, sila komen k......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...