belaja KNITTING dengan youtube.... | Cik Siti

Thursday, 5 January 2012

belaja KNITTING dengan youtube....

assalammualaikum and a very good morning....
kalau korang cuti korang buat apa????aku kalau cuti, aku membuta sampai ke petang....malam, berjaga sampai ke pagi....hehhehe...(macam mana nak kawen kalau macam ni,,,)huhu.....ok, last week one of my housemate learn how to knit.....tau tak knitting tuu menda apa????erm...kalau tak tau....jap aku tunjuk gambar dia.....
apa orang melayu panggil.....MENGAIT

aku tengok macam best ja benda ngait2 ni......so aku pn beli la benang dia......cari jarum(kayu) dia tak jumpa....then aku pakai pensel...hahahahahha...nak tengok tak rupanya....

mula2 pakai chopstick....tapi tak jadi....sebab saiz tak sama besar...then bertukar kepada pensel  ^^

\
ni 1st knitting aku....agak longgar la....ni just mula2 k...lama2 ok la tuu....just wait and see.....

kalau korang teringin nak belajar...korang boleh tengok kat youtube.....korang taip ja knitting for beginner...nanti banyak je yang kuar.....

p/s : mula2 aku buat, CRAMP jugak la jari2 aku ni....hahhaha....tak pa la....orang cakap nak seribu daya...tak nak seribu dalih....^^ have a nice try......=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...