Cabaran Buat Business Pakaian | Cik Siti

Thursday 3 December 2015

Cabaran Buat Business Pakaian

Assalamualaikum

Semua benda ada cabaran dia yang tersendiri. Aku baru mulakan perniagaan pakaian. What do I sell? Pelbagai jenis baju kurung.


The Fashionholic My ni aku dah buat lama dah. Cuma baru nak aktifkan ja.

Disebabkan sekarang ni aku bercuti agak lama, so why not aku aktifkan The Fashionholic My ni.

Sejak The Fashionholic beroperasi. Ramai jugak yang dah dapat beli baju-baju dari sini. Tapi ada jugak yang tak dapat beli. Sebab apa?

1- Dah berkenan, tapi stock tak ada
2- Dah berkenan, stock ada tapi ukuran pulak lari 0.5 inci
3- Stock ada, ukuran pun muat, tapi tak berkenan

Like seriously, ramai kot macam tu. Well, semua orang nak yang terbaik kan untuk diri sendiri. So, tak pa la. Aku anggap tak ada rezeki lagi.

InsyaAllah nanti akan dibawa masuk jenis pakaian yang lain pulak.

So, sesiapa yang tengah mencari baju-baju kurung, boleh la usha dekat The Fashionholic My.

Lagi pun tengah ada 

!!!!!DISCOUNT!!!!!

Semua jenis baju kurung di page ini akan diberi discount bermula 2 Dec 2015 sehingga 9 Dec 2015. Semua harga yang tertera akan ditolak sebanyak RM20 mengikut terma dan syarat :-

1- bukan urgent order
2- selagi stock masih ada
3- no booking. Siapa cepat bayar payment dia dapat.

Berminat? boleh whatsapp 0123014118 atau PM terus di page ini
Detail yang perlu di message :-
Code dan saiz baju. Kami akan check stock, than if available, you will need to send your detail :-

1- Name
2- Address
3- No phone
4- Resit bayaran

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...