Final Exam story | Cik Siti

Tuesday 21 January 2014

Final Exam story

Assalamualaikum...

first time exam untuk clinical posting...apa yang boleh aku katakan adalah, soalan dia agak mencabar la (semua exam macam tu kot)...my second day exam, got period pain....haiya...aku ni kalau period pain, memang selalunya akan amik MC....so bayangkan la sakit tu macam mana....kalau amik MC pun, bukan saja2 dok rumah....aku akan tergolek2 kat atas tilam macamorang tak cukup tilam...keluar masuk toilet...kuak lentang, kuak rama2, gaya bebas semua cukup....memang dugaan sungguh....

nasib baik la exam kali ni ada gap...so tak la tension sangat....

masa weekend tu pergi la Loft 67 kat Kulim...makan benda yang dah lama aku tak makan....then first time minum latte yang ada lukisan...woohooo...jadi jakun sat...hahahha... price dia RM15 SAHAJA....bagi aku, agak mahal...biasa la...orang tak berapa nak ada duit....bukan macam korang...hari2 boleh makan Secret Recipe..huhhu...tapi tak pa la....sekali sekala...bukan selalu pun....

kalau minggu lepas jerawat yang banyak kat muka,sekarang bekas jerawat banyak pulak kat muka...hoho...apa boleh buat....namanya pun pemalas nak jaga muka... =_="

btw, nanti aku nak buat review satu produk ni...memandangkan aku baru seminggu guna,so kesan dia tak berapa nampak sangat....tak mau la buat sekarang...nanti bila dah nampak dengan ketara baru la buat ye dak....tapi selama aku guna baru seminggu, memang terasa kulit tegang dan parut jerawat yang ada kat bawah dagu ni semakin hilang....kulit dah tak berminyak macam dulu walaupun masa cuaca panas.... ^^ fall in love with this product.....nak tau apa produknya? stay tune...

p/s : saya tau saya dah makin gemok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...