TM net | Cik Siti

Wednesday 12 October 2011

TM net

assalamualaikum and a very good afternoon............
sesungguhnya aku sangat lapar and also malas nak masak....tgk la jap lg....huhu.....(cik siti ni mmg tulis entry bila time lapar ja ka???)...hahahha.....aku tersangat sangat la geram....siyes geram gila.....ni semua gara-gara TM net......it's already 3 months i used TM net line and also 3 months tuu jugak la aku tak leyh pakai fon dia.....tapi boleh plak pakai wifi dia.....and also 2 kali buat report....2 kali tuu jugak la SIA-SIA!!!!!!
lepas tuu minggu lepas, dioarang anta msg, anda kena bayar bil yang bernilai RM338.60 sebelum 20 october 2011.....woi!!!!!!!! bil pun tak sampai ang nak suh bayaq.....actually aku tunggu bil ang tuu mai 3 bulan yang lepas...da la fon tak leyh pakai....WTH la....
sekarang ni bila kol nak buat report, semua pegawai perkhidmatan kami sedang sebok....sila tunggu sebentar....semua pegawai perkhidmatan kami MASIH sebok.....bla bla.....
ang engat aku topup tuu semata mata nak kol ang ja ka?????????????abes kredit sbb bergayut dengan operator TM yang sia2.................

contact trough email pun da seminggu tak reply....apa kes???????????????????????????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...