gila kau.....promote jap.....=) | Cik Siti

Sunday 30 October 2011

gila kau.....promote jap.....=)

assalamualaikum and a very good evening....
urghhh...berapa banyak daa aku nak update entry satu hari ni....okok....biar la kat aku nak update 100 entry sati hari pun....kali ni entry, aku nak promote GIVEAWAY.....from, cik puan bunga...siyes, memang berbunga bunga gak la hati ni bila usha hadiah2 tuu.....if korang nak tengok, pegi la usha macam aku...=)
eyh, aku plak yang terexcited........hahah....yang tak tahan tuu,ada hadiah dari BODY SHOP kot!!! terbeliak gak la bijik mata ni....(huh, aku terbeliak ka tak...sama ja...sebab mata sepet mcm ni...tak dak pun orang perasan...)....bukan BODY SHOP ja....yang lain pun ada gak....just pegi ja kat cik puan bunga punya blog....
ni salah satu hadiah dia...^_^


1 comment:

  1. join juga dulu tapi teda rezeki ;D

    jemput like page fb ciksu, boleh?

    http://www.facebook.com/pages/Qasehnya-Rania/202226283197791

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...