tak kesampaian.... | Cik Siti

Friday 21 January 2011

tak kesampaian....

assalamualaikum...dan selamat sejahtera...
hajat aku tak kesampaian...
hajat apa plak ni cik siti oi???
tengah2 malam macam ni, straight la to da point....
ala, korang ni...nak buat gimik sikit pun tak leyh ka???
memang betul hajat aku tak kesampaian....
hajat untuk menyunting kumbang di taman pak yaacob...
aih....salah2.....
hajat untuk menonton midnite movie kat cinema malam ni bersama sama housemate kesayangan.....
aku da plan seminggu yang lepas dgn housemate aku sal nak tengok wayang lepas abes kelas ari jumaat(21jan2011)...
memandangkan kitaorang abes kelas tadi kul 7 mlm....so, engat lepas sembahyang maghrib dekat IPD(ibu pejabat polis daerah) nak terus gi Sunway Carnivall gi tengok movie....
kenapa aku gi sembahyang kat IPD???
ha??aku kena tahan???
hahah....pembohongan semata mata....
surau IPD best kot...besar...ada aircond lagi.....memang terbaek la ( dok promote surau IPD )...
encik2 polis jgn marah ye....cuba senyum sikit...
^_^
ha, nak tau tak kenapa hajat aku tak kesampaian???
sebab lesen la....macam aku bagi tau dalam entry aku sebelum ni....

2 comments:

  1. Mungkin ade hikmahnye cik siti x dpt g...len kali mesti dapat p punye...

    ReplyDelete
  2. betul2...nak tau tak salah satu hikmah dia???hikmah dia , duit cik siti tak abes....and boleh msk tabung....hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...