saya anak mak...seiraskan kami... | Cik Siti

Thursday 20 January 2011

saya anak mak...seiraskan kami...


jom klik sini untuk join contest ni...hehe


ni mak aku n aku....
mak aku, nama dia Adlina Bt. Bakar..
tarikh lahir...hurm...jap2 aku nak pikir....lupa la...
adeyh, masakan aku lupa tarikh lahir mak aku sendri??
haish....tarikh lahir mak sentiasa dalam ingatan....
iaitu 25 March 1963

pic kat atas tuu masa kitaorang gi makan kat Pizza Hut...
ladies day out kot...ayah aku n adik laki aku tak ikut...yang ikut, adik2 prempuan aku ja.,....


selesai sudah aku menaip entry aku...
sekarang, aku nak tag kawan2 aku...

9 comments:

  1. banyak2 tq!!! insyaALLAH nanti ada masa ceq buat na..

    nah pukoi siket! piap!

    hahaha

    ReplyDelete
  2. wah!! seyes seira!! gud luck okeyh :D

    New Entry "ada duit tak??"

    ReplyDelete
  3. wow!!
    mata memang serupa...
    heheheee

    ReplyDelete
  4. HAYIII...

    tq j0in..
    cik eva dh terjah..
    chumil..sweet...jgn lupe update blog cik eva ye..

    ahaa..perhatian,peserta lelaki d alu2 kn..
    xde agy nih..lau masok kompem menang..hu2

    ReplyDelete
  5. memang confirm anak mak.. kekekeke

    ReplyDelete
  6. thanks....memang orang cakap muka cik siti and mak cik siti macam di cop....ahaha....muka cik siti ngan adik2 cik siti plak macam di photostat.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...