RX8 | Cik Siti

Saturday 22 January 2011

RX8

assalamualaikum..dan selamat sejahtera...
awal nya cik siti ni bangun kan??hahaha...
pukul 10???awal la sangat....
at least bangun jugak....daripada tak bangun sampai ke petang....
kan kan
pagi2 ni cik siti nak cita sal someone....
korang nak tau tak....dekat kolej cik siti ni ada sorang mamat ni...student la....
dia bawa keta RX8 kot!!!!


again2!! RX8 la beb!!!!!
first time tengok, aku rasa cam nak tengok lagi...
second time tengok, driver dia lelaki...
third time tengok, pengsan suda...
haha....
pergh.....en.bf cakap budak tuu anak dato'...
perghhh...pengsan lagi aku....
hahah.....
fourth time aku tengok, ada awek plak kat sebelah...adeyh..melepas aku....
STUDENT BAWAK RX8 PEGI KELAS KOT!!!!!!!!!!
en.bf kalau baca ni mesti jeles tahap gaban ni...hahaha...
ala, men2 ja la....tak dak rasa apa2 pun....
tapi, memang terbeliak gak la bijik mata ni tgk student da bawa keta rx8....
ahahha...
orang kata, kolej aku tuu utk orang kaya2....so, tak mustahil la kan,...ada yang bawa merc (bapak dia punya) pegi kelas.....ahhahahhha....
kos aku ni, sebab MARA yang sponsor, so tak ramai la yang ada keta2 cam tuu.....kalau ada pun, diaorang takkan dapat sponsor dari MARA la......diaorang dapat sponsor dari PAMA(papa and mama)...
hehehe....
tuu ja kot aku nak bagi tau kat entry aku pagi ni....
jap lagi aku update lagi blog eyh....
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...