ada apa dengan FRANCE?? | Cik Siti

Monday 31 January 2011

ada apa dengan FRANCE??

assalamualaikum dan selamat tengah hari....
korang pernah ada pengalaman tak pergi FRANCE?? ala..perancis...
pernah tak ada angan2 nak pergi france???
korang tau tak, france dengan united kingdom ni di linked kan melalui Channel Tunnel???
Channel Tunnel ni macam terowong dalam laut yang merentasi selat Inggeris....
nak tau tak kenapa aku post entry pasal france???
--
--
--
--
sebab aku baru balik dari france.....
jom tengok gambar2 yang aku snap...
tipu la kalau korang tak tau benda ni,....nama dia menara kuala lumpur....ok, aku tipu....nama dia   eiffel i'm in love...eyh, salah lagi...eiffel tower ye....hehe




ni plak pyramid yang diperbuat dari kaca....



okok...sebenarnya kat, aku curi dalam gogel ja pic2 ni...hehe...mana la aku nak cekau duit nak p france tuu.....
nak tau tak sebab2 aku buat entry ni??
tadi aku buka la nuffnang...tengok2 ada orang FRANCE view blog aku...
so, tringin plak aku nak buat entry sal FRANCE ni....

FRANCE ni tempat yang aku nak pergi masa honeymoon aku....tapi kan, bila aku da kenal korea and jepun, dari situ la aku ubah aku punya tempat honeymoon...hehhehe...
next entry, JEJU ISLAND!!


5 comments:

  1. hhahaha bestnye pegi france kan.. dalam mimpi je kot dapat pergi..

    ReplyDelete
  2. hhahaha bestnye pegi france kan.. dalam mimpi je kot dapat pergi..

    ReplyDelete
  3. a'a...kan..sapa la nak bawak kita pergi...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...