If I Have RM100 | Cik Siti

Saturday 22 January 2011

If I Have RM100

assalamualaikum...dan selamat sejahtera..
RM100??
bagi aku banyak tuu....macam2 boleh buat....
kalau korang nak join, jom tekan SINI...

benda yang aku boleh buat dengan RM100,
mula2 aku nak beli teddy bear banyak2....(eyh tuu en.bf yang kena beli)

nak teddy bear yang macam ni...cute je.....
nak banyak2...sebab aku nak decorate bilik aku....nak penuhkan bilik dengan bear....

pastu, nak beli bantal banyak2 jugak...sebab aku suka letak banyak bantal atas katil aku....
nampak comfortable sangat....
mula la rasa nak tido.....hehe.....
aku ni student, so balik2 dari kelas, tak sempat la nak gi spa ke apa ke...so, ada banyak bantal pun da memadai....hehe



macam ni la bantal yang aku nak...sweet....



memandangkan aku ni seorang remaja...(eyh...remaja ka?? da 20 thn ok....early adult....hahah)
aku nak handbag yang simple macam ni....boleh bawa pegi mana2 ja.....

cantikkan kasut ni....hehe...aku nak satu...memandang kan dia ni wedges, so bila aku pakai, aku takkan sakit kaki....cute je....tapi kalau warna putih, lagi aku suka....boleh matching dengan baju2 yang lain....
n lagi satu, memandang kan aku ni agak pendek...(157cm) so aku nak la nampak tinggi sikit.....

yang ni pulak bantal yang aku nak letak dalam keta...(cik siti nak buat apa letak bantal dalam keta??takkan nak tido kot???)
hahaha...bukan la....just for deco only la....biar la luar tak cantik, dalam tuu kena la cantik....


ni la contest yang aku join....
hehe
banyak betul barang yang aku nak beli....aku just senaraikan barang2 yang aku nak beli....tp budget bukan RM100 la....mana cukup RM100 tuu...
yang paling aku nak sangat adalah kasut tuu dengan beg,...bear ngan bantal tu  tak perlu sangat...
;)

so, aku tag :


5 comments:

  1. thanks tag.. kena check dulu rasanya mcm dh join tp igt2 lupa lak

    ReplyDelete
  2. erk.
    cukup ke?
    teddy bear tu pon da ade yg lebih seratus kan?
    :P

    ReplyDelete
  3. bukan semua yang cik siti list tuu cik siti nak beli pakai duit RM100 la....just kasut tuu....yang paling penting..tapikan...kalau tgk syarat2 dia, RM100 above...so tak kesah la....

    ReplyDelete
  4. jom join ni pula..

    http://myqurratuaini.blogspot.com/2011/02/contest-kempen-tak-nak-buang-bayi.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...