anjing jinak jadi pembunuh??? | Cik Siti

Monday 10 January 2011

anjing jinak jadi pembunuh???

macam2 la sekarang.....
anjing yang jinak,boleh jadi pembunuh...
macam mana kalau anjing yang tak jinak?? jadi apa agak nya???

“Kami tidak sangka anjing yang sudah mesra bersama Maurice sejak kelmarin, menggigit sehingga menyebabkan kematiannya dalam tempoh 24 jam berkenalan,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian, semalam.


aku ada cerita nak story kat korang....dulu aku pernah kena kejar ngan anjing...anjing pernah masuk perkarangan umah aku....anjing tuu tinggi paras pnggang aku...masa tuu umur aku 8 thn...adik aku pulak time tuu 6 thn...yang paling kesian adik la...sebab dia kena kejar satu umah kot...aku bernasib baik sikit la sebab sempat masuk dalam umah....masa tuu kami pergi kenduri naik basikal....macam biasa la, pintu pagar umah aku selalu terbuka....
then, bila kami balik, ntah macam mana aku tak perasan yang anjing tuu ada....bila da masuk dalam perkarangan tuu, baru la perasan...haish...memang dup dap la jantung ni....nak di pendekkan cerita.........
--
--
--
--
--
semuanya selamat, bila ayah aku balik umah, n bunyi kan hon kereta....adik aku akhirnya boleh masuk rumah.....tapi memang lepas kejadian tuu, aku jadi fobia ngan anjing....and sejak dari hari tuu, family aku tak biarkan pintu pagar umah terbuka....
~takut2~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...