bila perempuan di beri "KAD MERAH" | Cik Siti

Saturday 29 January 2011

bila perempuan di beri "KAD MERAH"

assalamualaikum dan selamat malam.....
kad merah??men bola ka cik siti??
haha..
mana ada men bola...cik siti ni kaki bangku....
haiya....
aku maksud kan PMS la....tau tak benda apa??
ala...datang bulan...haish korang ni...
okok...
ni advice especially bagi lelaki2 yang ada awek or isteri la ek...yang tak dak tuu, hanya untuk pengetahuan am..mesti korang ada kawan perempuan....
tak dak???tipu la tuu...

okok...
bila perempuan itu diberi kad merah, korang memang ada banyak pantang larang...
korang tau kan perempuan ni bila datang bulan mesti cepat meradang....
betul tak???
haha..biasa la tuu..hormone tak stabil....
korang jangan la cari pasal ngan dia...
nanti lagi dia naik angin...benda yang kecik nanti jadi besar..benda yang besar, lagi la jadi besar....
tolong la mengalah ngan diaorang...ala, selama seminggu ja....lepas tuu korang nak buat apa pun ekut suka hati la....
aku ada pengalaman yang paling sweet la...(bagi cik siti sweet la)
masa tuu bulan puasa...then aku and en.bf da plan nak gi beli baju raya sama2 dekat shopping mall....sampai2 ja kat shopping mall tuu, aku da rasa lain macam..pergi la toilet..tuttttttttttt....(talian terputus...aku sambung tulis benda yang terjadi selepas 10minit k)
aku ni, bila dapat kad merah ja, memang sakit perut tahap gila la.....
tiap2 kali period pain ja, mesti amik MC....bayangkan la aku sampai terguling guling atas katil....
okok..sambung balik....en.bf tolong la belikan air mineral dengan panadol untuk aku...sebelum tuu, dia papah aku duduk dulu dekat bangku....so, aku pun buka la puasa....da darurat sangat kan...nak kena makan panadol....untuk tahan sakit....
tuu la benda yang paling sweet yang dia pernah buat masa tuu...sekarang takkan da tak sweet???sweet lagi la....
malas aku nak panjang2 kan pengalaman aku....
ok, so korang tolong la paham keadaan insan yang bernama perempuan...sakit ooo....
period pain ni rasa dia macam organ dalaman korang di picit2....di uli2...macam tepung roti tuu...


lastly untuk yang da kawen tuu...aku ulang yang da KAWEN,
jangan la bernafsu untuk satu minggu...ala bang, satu minggu ja....takkan tak leyh tahan kot....tuttttt....sabar la weyh....
kalau korang teruskan jugak niat korang tuu, boleh bahayakan kesihatan tau tak!!
korang boleh dapat penyakit....
bahaya kot penyakit tuu...
haiya...aku lupa plak apa nama dia....

2 comments:

  1. kte mse tu puase.. makan panadol kt neh ni? huhuu

    ReplyDelete
  2. kat public la...eventually muka cik siti ni chinese look, so orang tak perasan pun...ops...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...