kerusi merah, beruang merah... | Cik Siti

Tuesday 18 January 2011

kerusi merah, beruang merah...

assalamualaikum dan salam sejahtera....
ha....kenapa title entry aku malam ni tentang kerusi merah dengan beruang merah??

"cik siti, ni bukan kerusi color merah la....ni color oren"
la,memang la bukan color merah..aku tau la....aku bukannya rabun warna lagi.....adeyh....
cuma aku suka bentuk dia ja...unik....saja nak tunjuk kat korang... :-P



"ha, ni baru betul..kerusi color merah"






"la cik siti...takkan tak sabar tunggu VALENTINE'S DAY kot????"
hahaha...apa daa...

korang jangan salah anggap plak ek....aku bukannya nak promote barang2 di atas tuu....
"so apa cik siti nak bagi tau ni???"

okok....
korang cuba translate kan kepada bahasa inggeris 
"kerusi merah, beruang merah...."
maksud aku, direct translation....
akan jadi???
chair red, bear red...
bunyi dia macam???
diarrhea.....what is diarrhea?
cirit birit la....adeyh...

hahaha....




4 comments:

  1. red chair,red bear...ape maksudnye???..nak hadiah nie untuk valentine day..hehehehe...

    ReplyDelete
  2. salah2.....cuba pakai direct translation....

    ReplyDelete
  3. red chairs,red bear...bkn nie ke???..klu x nanti la tggu ade idea..hehehe

    ReplyDelete
  4. tak terfikir plak jawapan tu..hehehe...selamat malam cik siti..^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...