entry sebelum tido | Cik Siti

Saturday 8 January 2011

entry sebelum tido

kelmarin dulu punya leteyh pun tak abes lagi, hari ni ada pulak leteyh baru.....
leteyh x leteyh = leteyh kuasa dua....hehe....huh..letih siot....hari ni kelas aku start kul 8pagi sampai la 7 mlm.....ha, teka la aku buat ape lama sangat.....ada lecture hubungan etnik la....
6 jam kot.....tapi, alhamdulillah la....aku tak tertido time lecture....balik2 dari kelas, aku engatkan nak tido kejap sampai kul 10....bila nak lelapkan mata ja, aku diberi petunjuk untuk balik rumah....kalau korang nak tau, hostel aku dengan umah parents aku, dekat ja...lebih kurang 20 minit sampai la.....so, aku pack barang aku, aku terus balik....aku balik pakai jalan kampung...aku tak suka sangat pakai highway...boring ar....straight je jalan dia....tak adventure langsung....jalan kampung yang selalu aku pakai tuu memang gelap la time malam..dikelilingi pokok kelapa sawit....aku memang tak pandang kiri kanan da....aku pandang depan ja.....tapi bila nak lintas jalan tuu, aku pandang la kiri kanan..kalau tau, mau nya accident aku ni...tak dapat la nak tulis entry kat blog aku malam ni...huhu....eyh, apa yang aku nak cita sebenarnya ni???haish..lupa2...
okok..da engat....aku nak cita,masa aku kecik2 dulu, aku ada tabiat yang pelik....
nak tau tak??
aku suka pakai bedak malam2.....hahaha....ayah aku tegur aku, "aik mah...awat pakai bedak malam2 ni.....takkan nnt tido dalam mimpi nak jmpa boyfriend kot"...hahahahha
aku pakai bedak tuu sebab masa tuu aku teringin nak pakai mask la...krim muka la....ala, budak2...semua orang tua pakai, yang tuu la yang depa nak pakai....huhu...bagi aku, pakai bedak pun da jadi la....asalkan ada yang bertampal kat muka suda....hahhaha....macam2 kerenah betul la time aku kecik2 dulu.....hahahha

time tuu, teringin nak pakai barang2 make up cam ni...tapi mak tak bagi...dia kata, rosak kulit muka....



 ha, lebih kurang cam ni la aku pakai bedak sejuk..tak kera la dulu ka sekarang...sama ja....hahah....mesti jadi putih cam hantu



mak aku selalu beli bedak ni kat aku....dia kata, dulu dia kecik2 pun pakai bedak ni.....so, aku pakai ja la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...