jari jemari ku menari di petang hari... | Cik Siti

Wednesday 12 January 2011

jari jemari ku menari di petang hari...

jari jemari ku menari nari di petang hari sementara menunggu pak cik dobi datang...
(eyh..jari jemari boleh menari ka???...)
pembohongan semata mata....aku hanya menggunakan hiperbola ja....
hehe....
aku nak tanya sikit ni....erm, kalau korang (perempuan) da kawen nanti..korang lebih prefer duduk rumah jadi suri rumah or nak berkerjaya???
and kalau lelaki pulak...nak isteri yang jaga makan n minum korang ja or nak isteri yang ada kerja dan menjaga makan minum korang???
jangan lupa bagi sebab sekali k.....
kalau korang tanya pendapat aku...hurm...
aku sebagai perempuan yang berpelajaran....aku nak la kerja walaupun da kawen esk nanti....
takkan aku nak sia sia kan masa aku yang dah aku habiskan semata mata utk belajar hanya disebabkan dah berkeluarga.....
so, aku kena la cari lelaki yang bagi isteri dia bekerja kan....takkan aku nak cari suami yang suruh isteri dia duduk rumah 24 jam.....
kebanyakkan orang yang bekerjaya ni, selalunya pandai bahagi masa.....tambah2 perempuan (amboi cik siti...bela kaum perempuan nampak nya....)...aku cakap, selalunya....aku takkan cakap 100% semua perempuan ok....jangan salah sangka di situ ya.....
so, apa korang rasa????

5 comments:

  1. masa sblm kawen dulu akak pun taknak jd surirumah sepenuh masa.. tp dh kawen ter jadi la surirumah sepenuh masa secara tak sengaja

    ReplyDelete
  2. mueheh..hamboi2..tapi kalo kaum pompuan yang berkerjaye ni..cam matang je aku tengok..ehhe

    ReplyDelete
  3. Ida pom klu kwin nnti nk kije gak....xmo dok umh sj2....nk tolong ringankan beban suami....hehehehe...berat sma d pikul ringan sma d junjung......kn?

    ReplyDelete
  4. ida ada follow awk gak.....hehehehe

    ReplyDelete
  5. lekit : akak, macam mana tuu leyh terjadi suri rumah sepenuh masa lak???
    jiji : ok pe matang..kalau macam budak2 nanti orang salah plak..antara mak ngan anak...haish...payah tuu..hehe
    ida : thanks ye...jap2..bukan junjung la...jinjing...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...