satellite | Cik Siti

Sunday 9 January 2011

satellite





seumpama malam tanpa bintang...
seumpama siang tanpa matahari...
apa yang aku merepek ni?hahha...
aku suka tgk bintang....
suatu hari tu, aku cakap la kat BF aku,
"b, tuu bintang....cantik kan??b boleh amik bintang tuu tak kat syg??"
nak tau tak apa yang dia cakap??
"boleh ja sayang....tapikan sayang...tuu bukan bintang la...tuu satellite.."
dalam hati aku....haish b neyh...mula2 tuu da romantik da...tapi last2, dia kata tuu satellite....apa la....
orang baru nak layan perasaan...dia pulak potong....
tapikan korang, betul ke benda yang kelip2 kat langit time malam tuu satellite???
kalau satellite, maknanya selama 20 thn aku hidup, aku sudah tertipu la.....
dok menatang minyak yang penuh
, rupa2 nya hujan di tengah hari
.....dok engat benda tuu bintang,
 rupa2 nya satellite di angkasa....
wah.....hancur pantun aku....hahaha...
kanak2 yang berumur 18 thn ke bawah, jangan mencuba pantun ini ye....
kalau cuba jugak, confirm2 korang dapat Z....bukan E or F...hehhe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...