aku memang cukup pantang.... | Cik Siti

Friday 7 January 2011

aku memang cukup pantang....

assalamualaikum..
PANTANG??? aku tengah berPANTANG ka???huh...
haish....tak ada kena mengena dengan berpantang tuu...apa la korang ni.....hari ni kelas aku start pukul 8....ok la...aku datang kelas kul 8 SHARP la!!!...tengok2, sorang pun tak sampai lagi...LECTURER?? huh...2x5 ja.....lambat gak....so, kena la marah dengan dean...huhu..cian2 kat orang yang tak bersalah.....lepas lecture 1 jam,time lecturer plak berleter....huh....setengah jam gak la....then, dia ambil masa lagi 1 jam untuk habiskan lecture dia....padahal lecture dia tuu just diperuntukkan 1 jam ja....bayangkan la....double kot masa dia ambil.....dengan aku ni, tersengguk sengguk...tak padan duduk depan lecturer...still tersengguk sengguk gakk....apa boleh buat...letih sangat.....hahha....
apa yang aku nak cita kat sini, aku memang pantang kalau orang suruh kita datang on time, tapi diaorg??? habiskan lecture on time ka??? dalam study guide kata lain, diaorang ajar lain...memang la ada yang sama....tapi, banyak focuskan yang tak ada dalam learning objective....hurm....PANTANG tau tak.....
"kata dulang paku serpih..kata orang dia tuu yang lebih..."
korang2 semua...kalau nak bagi nasihat or nak tegur orang lain, tolong la cermin diri tuu dulu....kot2 ada yang sama dengan orang yang kita nak tegur.....perbetulkan diri tuu dulu...baru betulkan orang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...