Festival Muamalat 2015 | Cik Siti

Tuesday 10 March 2015

Festival Muamalat 2015

Assalamualaikum.

Beberapa bulan aku tinggalkan blog. Walaupun ada entry yang aku publish, tapi itu hanyalah assignment ja. huhu

Busy dengan business and study lately. Assignment itu dan ini. Fuh. Nasib baik la ada cuti mid term ni. Boleh jugak la rehat. 

Tujuan aku tulis entry kali adalah untuk aku cerita sikit pengalaman aku join Business Idea Competition 2015 dekat UiTM Merbok.

First of all, aku tunjuk dulu gambar-gambar masa kat sana.

aku pertaruhkan Sos Kacang Cerdik / Pistachio Sauce. Sos yang mempunyai 1001 khasiat dan 1001 penggunaan.

Memang dapat positive feedback from customer yang try produk ni. Serious sedap dimakan dengan apa saja makanan. From appetizer to dessert, semua boleh guna sos ni.

Bukan saja dapat mengenyangkan, tapi ianya boleh memberi manfaat kepada tubuh badan. Banyak kot vitamin dia.

Ni exhibition kumpulan aku. SIap dengan rak bagai.huhu



Dapat sijil Penghargaan and penyertaan ja. Ok la tu kan. Baru sem 1, baru studey 1 bulan lebih. Dah join Competition yang selayaknya student sem 3 dan ke atas. Not bad la kan.

Aku cuma tak puas hati dengan system judges diaorang ja. Cuba bayangkan ada 3 judges. Tapi judges tu di split kan. Sorang judge untuk certain group. "BIAS" la kan namanya.

Serious macam tak teratur ja. Rasa tunggang langgang ja masa hari tu.

Boleh aku tau, apa yang korang paham  pasal PRODUK INOVASI? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...