Bunga-bunga sakura | Cik Siti

Saturday, 5 April 2014

Bunga-bunga sakura

Assalamualaikum...

jom usha dulu gambar-gambar di bawah ni...kita beramah mesra dulu dengan gambar-gambar, dan lepas tu aku akan start bercerita...hee




pemandangan di taman perumahan aku kat Sungai Petani, Kedah....bunga ni sekarang dok famous dalam FB dan instagram sebab nampak macam bunga sakura yang ada kat jepun tu....walaweyh...rasa bangga sat sebab pokok2 tu ada depan rumah aku dan ayah aku ada tanam pokok tu betul2 di depan rumah aku...heee

orang panggil sakura, ataupun Cherry Blossom...setahun sekali ja dapat tengok bunga ni....selalunya dalam bulan March-April macam tu....kalau kat KMPP dulu, memang ada disepanjang jalan daripada asrama dengan blok akademik.....

terasa macam kat Jepun dah aihh.....jepun la sangatkan...padahal dok Malaysia...jangan main2, Malaysia ni pun ada la bunga sakura....tak perlu pergi jauh2 semata-mata nak snap pic dengan bunga sakura....depan rumah aku pun ada la...kalau nak, boleh lah datang snap pic dengan bunga sakura sebelum habis musim dia.....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...