sambungan cita sal aku td.... | Cik Siti

Sunday 5 December 2010

sambungan cita sal aku td....

nk jadi cita la....lepas aku balik dari kuiz tuu, dia ada mnx couple ngan aku.....huhu....lupa plak nk bg tau....sblm dia mnx couple, aku pernah bg tau kat dia yang aku suka kat dia....tapi aku cakap dgn cara main2 la...aku tak nk cakap cam serius...malu beb klau tak terbalas.....hahahha....10 November 2007, aku couple ngan dia.....sbb tuu bg aku tarikh 10 November tuu jd nombor keramat kami.....nnt da kawen, plat kereta pun nk letak 1011....hehe...n wedding kitaorg pn 10 November..tp tak tau tahun bila...huhuhu......
wanna noe sumthing tak????


TIAP2 10 haribulan each month, we will celebrate our monthsary...n lagi 1, POKOK BULOH or as known as BAMBOO TREE da jd simbolik dgn kitaorg...sbb our first date kat bawah pokok buloh depan umah dia.........lebeyh kurang cam neyh la pokok buloh tuuu....


lepas SPM, aku dapat masuk Matrik Penang...n dia, msk ACMS.....tyme neyh la BANYAK sgt dugaan kitaorg....erm....korang tak yah tau la k......masa mnggu orientasi aku pn da hampir2 nk BREAK.....dia accident.......cian......paham2 ja la.....tyme matrik, mana leyh kuar......klau nk kuar pn...kena ada reasons yg masuk akal...takkan nk kata, " encik....sy nk balik....boyfriend sy accident....." rasa2 dia bg tak??? MAMPOS la dia nk kasi.......



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...