dun lyke!!!!!!!!! | Cik Siti

Sunday, 19 December 2010

dun lyke!!!!!!!!!

assalamualaikum...
banyak betul aku nak tulis pasal entry kali neyh....
aku tak suka!!
apa yang aku tak suka???
aku tak suka orang yang tak tepati waktu.....
klau cakap kul 2, kul 2 la...jangan kul 3 baru nak siap....
GERAM!!
banyak benda yang aku boleh buat dalam masa 1 jam.....
aku boleh TIDO tau tak.....
aku paling PANTANG kalau orang buat sambil lewa ja ngan waktu....
JANGAN MEMBAZIR MASA AKU UNTUK TUNGGU KORANG!!!
sorry la...aku agak emo sikit....benda ni memang da lama aku nak suarakan...
tapi tak pernah berkesempatan....huhuhu....
bila time dia yang kena ( contoh : klau aku datang lewat ) tau pulak nak melenting...haish!!
tuu la manusia...
klau da kena kat batang hidung sendiri baru nak rasa.....


jenis orang yang suka pinjam duit, tapi tak reti nak bayar balik...
ni lagi satu spesis yang aku TAK SUKA!!
bila orang da bagi pinjam duit, memang la bagi dengan ikhlas...
dengan HARAPAN dapat dibayar balik....
aku tak kesah kalau amik masa yang lama sekali pun....
tapi agak2 la weyh....bukan kau ja yang ada masalah duit....aku ni pun ada masalah kewangan gak.....
bila ada duit tuu TOLONG la bayar balik.....
jangan bila ada duit, hutang semua lupa....and pakai duit tuu utk beli barang yang tak perlu
 ( maksud aku barang macam baju or kasut )....
da tau korang pinjam duit orang, selesaikan la hutang tuu dulu....
then baru la pikir nak beli benda lain.........
sebab tuu aku jarang sangat nak pinjam duit orang ni...walaupun aku tak da duit, aku takkan sesekali pinjam kat orang.....


HARAP MAKLUM YA......aku bukan tuduh kat sapa2.....kalau ada yang terasa tuu, harap perbetulkan la SIKAP korang tuu....rasa2 ramai gak kot sependapat dengan aku.....honestly, memang aku tak SUKA!!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...